
Ik werk 40 uur per week, vooral op kantoor. Jarenlang lukte het eigenlijk prima om daar mijn trainingen omheen te plannen. Vier keer per week trainen was gewoon standaard.
De laatste paar jaar merk ik alleen dat het wat minder vanzelfsprekend gaat. Ik heb nog steeds discipline genoeg, daar ligt het niet aan. Maar ik ben na werk vaker echt moe, en ik krijg sneller wat kleine lichamelijke klachten. Niks ernstigs, maar het voelt allemaal net wat zwaarder dan vroeger.
Misschien hoort dat ook gewoon bij 34 worden 😅 al hoop ik stiekem dat het nog niet echt βaftakelenβ is.
Zijn er meer mensen die dit herkennen?
En hoe pakken jullie dat aan zonder meteen trainingsdagen te schrappen?

